»Vsaka takšna strategija mora slediti dvema principoma – doslednosti in pravičnosti.«
»Idealno bi bilo, da bi imeli enakomerno precepljenost po državi, ampak to v praksi verjetno ni popolnoma izvedljivo. Zato bi bilo verjetno smiselno, da se v vsakem cepilnem centru cepi naprej s strategijo, ko so precepljene prednostne skupine.«
»Sprememba oglaševalske strategije ne pomeni, da smo se nehali osredotočati na sporočila, ki pojasnjujejo, zakaj je cepljenje proti covidu-19 potrebno, so pa ugotovili, da ima ta precej tradicionalni pristop, ki obenem občasno vzbuja slabo vest, le malo učinka.«
»Imamo strateški načrt medijskega pristopa, ampak delati kampanjo v trenutku, ko nimamo cepiva, je malo čudno. Zato bomo kampanjo sprožili takoj, ko bomo imeli dovolj cepiva, da se bodo lahko ljudje šli cepit.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju